Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 19 Sep 2024 09:48:45 +0300

Tere!

Kambja Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/22841 
aadressile Tartu maakond, Kambja vald, Soinaste küla, Rehepapi tee lõik 2// 
Rehetare tee// 2// 2a (Sidetrass) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: vajalik kooskõlastus

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27113992>  (menetlus nr: 
450195), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 30.09.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kambja Vallavalitsus) või menetleja (JANEK KULD) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister